Apotheek Raes | 059 80 02 58 Apotheek Lindephar | 09 344 60 60 Apotheek Deraphar | 09 345 51 48
OPLADEN VOORSCHRIFT BESTEL HIER
  • HOME
  • BEKIJK ONZE MERKEN

Mijn Account

  • Inloggen
  • Registreren
Betaling-Verzending

BETALING

Al je betalingen aan apotheek … gebeuren in een beveiligde omgeving. Op die manier kunnen wij ervoor zorgen dat je gegevens veilig zijn en niet in de verkeerde handen terechtkomen.

 

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Je kan je bestellingen bij ons op verschillende manieren betalen. Kies tijdens het plaatsen van je bestelling jouw voorkeursmethode en je wordt na het bevestigen van je bestelling automatisch doorverwezen naar de betaalpagina, waar je je gegevens kunt invoeren en de betaling kunt afronden.

 

We maken gebruik van de nieuwste betaaltechnieken waardoor je in veel gevallen met je mobiele telefoon kunt betalen, zonder dat je je kaartlezer nodig hebt.

 

Als je een van de onderstaande betaalmogelijkheden kiest, dan wordt je betaling onmiddellijk uitgevoerd en je bestelling onmiddellijk verwerkt:

  • Bancontact / Mister Cash
  • VISA / Mastercard
  • iDeal (enkel voor Nederlandse rekeninghouders)

 

Kan ik mijn bestelling ook via overschrijving betalen?

Je kan bij ons je bestelling ook via overschrijving betalen. Je kan via overschrijving betalen door bij de stap betaalmethodes te kiezen voor Bankoverschrijving. Nadat je bij de laatste stap je bestelling bevestigd hebt, krijg je een overzicht te zien van de betaalgegevens. Je ontvangt diezelfde gegevens ook nog via e-mail, zodat je de betaling kunt uitvoeren op een moment dat het jou het beste uitkomt. Je bestelling wordt verwerkt vanaf dat het geld bij ons op de rekening staat. Afhankelijk van bij welke bank je klant bent, kan dat 2 tot 3 werkdagen duren. Als je je bestelling dringend nodig hebt, dan raden we je dus aan een van onze online betaalmogelijkheden te gebruiken.

 

Worden er extra kosten in rekening gebracht?

Nee, wij brengen nooit extra kosten in rekening, ongeacht welke betaalmethode je kiest.

 

Krijg ik een bevestiging van mijn betaling?

Ja, als je betaling goed ontvangen werd, wordt je bestelling automatisch verwerkt en ontvang je ook onmiddellijk een bevestigingsmail. Als je na een paar minuten nog geen bevestigingsmail hebt ontvangen, gelieve dan even contact op te nemen met ons. Dan kunnen wij even controleren of er niet toevallig iets fout is gegaan. Als je via overschrijving betaalt, dan ontvang je de bevestigingsmail nadat het geld op onze rekening staat en je bestelling in behandeling werd genomen.

 

Ik heb een geschenkbon of een kortingscode, hoe kan ik die gebruiken?

Je geschenkbon of je kortingscode is een code die je moet ingeven in je winkelwagen in het vak ‘Vul hier promocode in’ voordat je op de knop ‘BESTEL HIER’ klikt.

 

Codes kunnen niet omgewisseld worden tegen geld en eventuele restbedragen komen te vervallen. Codes kunnen helaas ook niet met terugwerkende kracht aan je bestelling toegevoegd worden.

 

LEVERING/VERZENDING

Voor leveringen binnen België maken we gebruik van de pakjesdienst van Bpost. Bpost levert aan huis of in een pakjesautomaat of postpunt van eigen keuze. Zo is er altijd een leveringsmethode die bij de bestemmeling van het pakje past.

 

Op een adres

Een postbode bezorgt het pakje tijdens zijn dagelijkse ronde.

  • Thuis, op het werk, …
  • Werkdagen tussen 8 en 17 uur (dit is een tijdsindicatie)
  • Was je niet thuis? Met je aanbiedingsbericht uit je brievenbus kan je je pakje afhalen in een afhaalpunt.
  • Laat ons weten waar we je volgende pakjes mogen leveren, als je niet thuis bent:
  • Bij je buren
  • Op een veilige plaats (onder een carport, een afdakje, ...)
  • In een afhaalpunt

 

Geef je leveringsvoorkeuren op.

 

In een postkantoor of postpunt

Het pakje is beschikbaar in een postkantoor of postpunt.

  • Altijd een afhaalpunt op minder dan 5 km van je deur
  • Flexibele openingsuren
  • Het pakje blijft 14 dagen beschikbaar

 

In een pakjesautomaat

Het pakje is beschikbaar in een van de 170 Bpost-pakjesautomaten verspreid over België.

  • Bij drukke knooppunten, in stations en winkelcentra
  • 24/7 toegankelijk
  • Het pakje blijft 5 dagen beschikbaar

BETAALMOGELIJKHEDEN


SNELLE LEVERING DOOR

KLANTENSERVICE

Retour bestelling

Algemene voorwaarden

Betaling en verzending

Privacybeleid

CONTACTEER ONS

Apotheek Raes

Gistelsesteenweg 18, 8400 Oostende

059 80 02 58

oostende@feelgoodcare.be

BTW: BE 0643.898.569
APB: 351 335

Openingsuren:

MA – VR: 8:30u – 12:30u en 13:30u – 18:30u
ZA: 09.00u tot 12.30u.

CONTACTEER ONS

Apotheek Lindephar

Lindelaan 26, 9940 Ertvelde

09 344 60 60

ertvelde@feelgoodcare.be

BTW: BE 0445.084.795
APB: 430 601

Openingsuren:

MA – VR: 8:00u – 12:30u en 13:30u – 18:30u
ZA: 08.00u tot 12.00u.

CONTACTEER ONS

Apotheek Deraphar

Grote Markt 44 9060 Zelzate

09 345 51 48

zelzate@feelgoodcare.be

BTW: BE 0439.109.003
APB: 431 804

Openingsuren:

MA – VR: 8:30u – 12:30u en 13:30u – 18:30u

Website by PharmaComm Experts

Sitemap

Snelle Weergave