BETALING
Al je betalingen aan Apotheek Feelgood Care gebeuren in een beveiligde omgeving. Op die manier kunnen wij ervoor zorgen dat je gegevens veilig zijn en niet in de verkeerde handen terechtkomen.
Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Je kan je bestellingen bij ons op verschillende manieren betalen. Kies tijdens het plaatsen van je bestelling jouw voorkeursmethode en je wordt na het bevestigen van je bestelling automatisch doorverwezen naar de betaalpagina, waar je je gegevens kunt invoeren en de betaling kunt afronden.
We maken gebruik van de nieuwste betaaltechnieken waardoor je in veel gevallen met je mobiele telefoon kunt betalen, zonder dat je je kaartlezer nodig hebt.
Als je een van de onderstaande betaalmogelijkheden kiest, dan wordt je betaling onmiddellijk uitgevoerd en je bestelling onmiddellijk verwerkt:
Worden er extra kosten in rekening gebracht?
Nee, wij brengen nooit extra kosten in rekening, ongeacht welke betaalmethode je kiest.
Krijg ik een bevestiging van mijn betaling?
Ja, als je betaling goed ontvangen werd, wordt je bestelling automatisch verwerkt en ontvang je ook onmiddellijk een bevestigingsmail. Als je na een paar minuten nog geen bevestigingsmail hebt ontvangen, gelieve dan even contact op te nemen met ons. Dan kunnen wij even controleren of er niet toevallig iets fout is gegaan. Als je via overschrijving betaalt, dan ontvang je de bevestigingsmail nadat het geld op onze rekening staat en je bestelling in behandeling werd genomen.
Ik heb een geschenkbon of een kortingscode, hoe kan ik die gebruiken?
Je geschenkbon of je kortingscode is een code die je moet ingeven in je winkelwagen in het vak ‘Vul hier promocode in’ voordat je op de knop ‘BESTEL HIER’ klikt.
Codes kunnen niet omgewisseld worden tegen geld en eventuele restbedragen komen te vervallen. Codes kunnen helaas ook niet met terugwerkende kracht aan je bestelling toegevoegd worden.